fredag 4 maj 2012

Årets skräll!


Vi har fattat ett beslut nu iallafall.

Vi var och tittade på ett nytt hus. 2 ggr.
Men vi avböjde, det verkade på säljaren som om han ville byta med oss. Hade ju vart smidigt!
Det var lite för mycket att göra dock. Byggt 1939, och en källare..inte vår cup of tea egentligen.
Men huset hade potential om man orkar ta itu med allt. Och pengarna framför allt.

Men allt är förutbestämt tror jag. Och då var inte detta meningen.

Ikväll ska Jim sova här, för vi ska iväg tidigt imorgon bitti på roligheter i Västerås..
Hela klanen från jobbet, utom finaste Hanna.

Roligaste grejen hände nyss när vi knatade hem från jobbet..haha.
Vi gick där med påsar och tung väska..

Pizzabudet svishade förbi och vinkade så glatt. Och jag vinkade tillbaka.
Jim frågade - känner du honom?

Iallafall så stannade han bilen och ville skjutsa hem oss..haha.
Vi hoppade in och jag undrade om han visste var jag bodde, jag sa inget.

Jodå. Han stannade vid dörren.

Haha..det gjorde min dag iallafall.

Och nu ska vi beställa pizza med hemkörning :)

Sen blir det att dega i sofforna med chips..en riktig myspys kväll.

1 kommentar:

  1. Hej Sophia! Den här fantastiska kudden.. "from here to eternity", vet du om den finns att få tag i fortfarande? Och isf vart? Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.