torsdag 17 maj 2012

Skön Kristi Himmelsfärd.


New in.


Härom dagen kom ett paket med posten.
Till moi!

Hade skålen i klart glas sedan tidigare, och den flyttas det runt på.
Vi har godis i den. Nötter. Ljus..grädde till kladdkaka..bär till cheesecake..

Så maken tyckte att jag skulle ha en till.
Gudars vad han är snäll.




Mysfrulle imorse. Då blev det värmeljus i dem.
Det var bara jag och Tobbe som satt vid bordet..
Såå mysigt.
Smilla sov hos grannen- hennes klasskompis, och gör så även idag.
Och Hampe slog upp sina blå när vi hade ätit klart.
Den sömntutan har ärvt sin mammas sömnbehov!!



Dagens mamma i förmiddags.
Jag och Tobbe åkte en snabbis till Örebro.
Och då menar jag snabbis!
Svooosh in på Marieberg, och ut igen :)




I  vårt vardagsrum as we speak.
En fotölj som blivit flyttad, ett xbox som blivit inkopplat.
En pilsner bakom sig på bordet.

Detta varvat med hockey vettni.
Det är grejer det ;)


Och jag är sjuuuukt glad.
Fina morsdagspresenter är på g hem till mig.
Tack ungar!
(älskling)







3 kommentarer:

  1. Alltid roligt med paket.
    Hanna

    SvaraRadera
  2. jag har en likadan grå/svart skål i mellanmodell, fast min är inte äkta, min är fake :) kostade bara 89 kr på entré i örebro, dom har massor med fint!

    och snygg är du med kvinna!

    Puss

    SvaraRadera
  3. Han är bra underbar din fina man WUNDERBAR skål gillar :) svart såklart hihi Härligt med paket med fiiiint innehåll och som man själv har pekat ut hihi
    Puss ♥ tack för titten energiboozt

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.