söndag 13 maj 2012

Mystery of tomorrow..



If I could solve the mystery of tomorrow.
If I could make some changes in Your heart.
If I could see the shadows of the future- you wouldn't feel alone and torn apart.





Genom en Iphone..

Rensade min telebobbo på bilder, och delar med mig:

En underbart skön dag i grannstaden.
Shopping, en massa cigaretter och fika.
Just the way I like it ;)



Om jag får välja ett favvoplagg i min ägo, så blir det röda skinnpajen.
ÄÄÄLSKAR!!!



Jeansjackan som jag pimpat och klippt av är inte fy skam den heller.
Här matchar jag den till den lite sötare Odd Mollyklänningen..för att dressa ner den lite.



Nya helt galet sköna jeans. Urtvättade svarta snortajta.
Älskar hög midja. Här ser det dock ut som om jag är rätt kurvig.
WTF!
Jaja..3 kg ska bort innan sommaren.
Imorgon börjar jag!


2 söndagsmiffon i soffan innan middagen.


Mitt nya horn. TO DIE FOR, eller hur!
Tack Jim :)



Ja tack, älskling.
Detta armband på min handled..skulle sitta som ett smäck.
Och matcha örhängena ;)






Idag har vi bara slappat tänkte jag skriva, men jag har iaf gått en långpromenad med Molle..
Tvättat en jädra massa maskiner, och klippt gräset.
Medans maken åkte hoj.
Jag är rätt bra jag.
Och jag älskar att han gör sådana saker med sina kompisar.
Det är bra med sanna vänner, och man måste vara rädd om dem.

Jag har den senaste tiden lärt mig, vilka som är sanna vänner för mig.



Sedan var jag en sväng på fiket och sa hej till mamma och Hanna.
Köpte med mig kött så vi kunde grilla sedan.
Herremin skapare. Gott så jag vet inte vad.
Jag hoppade över stripsen, och tog massa sallad, majskolv och kött.

Nu ska jag ta tag i LCHF igen.
Min mage mår så bra av det. Hyn mår bra.

För jag har knaprat magkatarrmedicin ett par dagar nu.
Så fort jag slarvar och äter skräp, dvs alldeles för fet mat, ballar magen ur.


Imorgon stänger jag, och jag hinner med att gå på morgonen, vilket jag älskar.
En sväng till solstationen, och dammsuga av innan jobbet- det kallar jag vardagslyx.

Peace out fellas.



5 kommentarer:

  1. var försiktig med LCHF! ät det nyttiga fettet och skippa allt mättat fett som bacon, grädde osv.. det är inte bra för kroppen i längden, speciellt inte hjärtat och blodkärlen! men det funkar ju absolut i någon/några veckor om man vill gå ner lite :) men det är bättre att äta lite fullkornsprodukter och så, typ råris, matvete, fullkornsbulgur och så vidare. just saying! lycka till, det kommer nog gå bra, du gjorde det så bra förut :)

    SvaraRadera
  2. På vilket sätt får du problem med magen? Jag har det här IBS och det är ett skit säger ja bara... jag har modifierat en kost som passar kanon lite inspiration frånLCHF lite från GI och lite eget. Passar rätt bra och jag mår bra i magen, midre svullen!! Så fort de fuskas så tar det inte lång stund innan man får diaree eller uppsvällld till tusen... gasig och smärtor!

    SvaraRadera
  3. mmmm, visst är klänningen snygg!! lovley!

    nej men precis, man behöver ju inte lägga till en massa. man kan ju äta nyttigt fett som kyckling, avokado och nötter lite extra istället :) så det är rätt inställning tycker jag!

    men råris kan du äta, för det är inte gluten och ett tips är även quinoa! det är typ inga kolhydrater alls i, men ett lite roligare alternativ till t.ex. pasta istället för bara sallad.

    precis, unna sig är viktigt också, bara det inte blir varje dag! och sunt förnuft som du säger. du får säga till om du vill ut och knata någon dag :) om vi båda kan passa in en tid tillsammans!

    puss på dig!!

    SvaraRadera
  4. Gud vad snygg du är Sophia.. och SMAAAAL! Avis!!! =)

    SvaraRadera
  5. Puss honey du är så fin så..var rädd om dig och ta´t lugnt med LCHF men du vet kör som du gjorde förr lite av varje men skippa mjölet en low carb diet utan för mycket fett är OK ..Säger som Malin finns mycket alt å du kan alltid få lite speciale av oss !!!

    Sanna vänner kan man ALLTID lita på finns i vått å torrt man lär sig med åren vilka som är och finns !!

    Dejt snart i hope



    /Tina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.