fredag 18 maj 2012

About me

Hittade en lista hos en tjej..

 

1. Om man snokar i din väska, vad hittar man då?

Då hittar man trosskydd, tamponger, läppglans, några tändare,cigg, parfym, en miljard hårnålar, headset, tuggummi, en tröja, plånbok/clutch..


2. Hur många kuddar sover du med?

2 st. Fast jag använder bara en utav dem..den andra bara är där.


3. Vad spenderar du helst pengar på?

Haha..ja ni..KLÄDER. Eller inredning, även om det nu lagts på is.
Men just nu produceras det så sjukt snygga kläder så jag blir lite halvt galen.
Min stil verkligen!!


4. Vad är din högsta önskan just nu?

Husbyte. Mer kan jag inte avslöja. I will let you know. Later.


5. Om du var kille för en dag, vad skulle du då göra?

Ha sex. Självklart.


6. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja det gör jag.
När jag såg min make, sa jag "honom ska jag ha!!"
Och om någon vecka har vi vart tillsammans i 17 år.


7. Vad är du mest vs minst nöjd med hos dig själv?

Mest nöjd..hmm..Att jag skapat de vackraste barnen på denna jord.
Minst nöjd? Mina jävla issues kring vikten. Blir tokig emellanåt.


8. Hur ser den perfekta skon ut?

En sliten vit converse är perfektion för mig.
Ett par boots i skinn, som är lite slitna och veckade är perfektion.
- jag är ingen pumpsbrutta. Även om jag har några.


9. Om du vann 1 miljon kr, vad gör du med pengarna?

Betala av lån och operara om boobsen.
Bygga pool kanske? Resa?
Shoppa?
Ja inte räcker pengarna långt inte..


10. Vilka är senaste tre köp?

Klickade igår..men vet inte om det räknas, då det var maken som sa att jag skulle välja morsdagspresenter..eller ja..jag hade väl sagt att oj..jag kan inte leva utan dessa..bla bla..
- Det var iaf en jumpsuit och en skinnjacka.

Men annars..de senaste tre köpen..hmm..har shoppat ofantligt mycket på sistone, så det är liiiite overkill. Men:
* en svart jumpsuit
* ett par randiga shorts
*ett par kilklacksskor. Bla.


11. När mår du allra bäst?

När barnen är harmoniska mot varandra, när allt flyter på. Ekonomiskt..på kärleksfronten..
När jag inte har en massa måsten som hänger över mig. Då kan jag verkligen må uselt.
Jag vill vara "tom" i hjärnan också..och har jag för mycket att grubbla på, kan jag få spunk.

Och idag har jag mått precis sådär toppenbra som man önskar.

Tack vare dig Tobbe.
Galet vilken underbar människa du är.

 


 
Den som känner sig utmanad på dessa frågor. Kör!


3 kommentarer:

  1. Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Lite väl privat fråga kanske.. men varför skulle du operera om boobsen? (om du vann en miljon alltså) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Därför att jag har lite knas med mitt ena implantat:) inget farligt, men jag vill iaf göra om dem- och de har ju några år på nacken med, så nya skulle inte sitta fel. Ytligt men sådan är jag:) kram på dig med Anna!!!

      Radera

Lämna gärna en kommentar.