fredag 20 november 2009

Tallrikshyllan

Nu minsann har familjen Larsson sjukstuga!
Hampus har frisknat till, men den envisa hostan är kvar..
T har fått feber, han fryser & svettas om vartannat..är illamående, sprängande huvudvärk, ont i bröstet, hosta..
Det liknar knorrsjukan om jag får säga.
Jag väntar på min tur. Men jag blir ju aldrig sjuk..
- igår morse tog jag sprutan, så det stramar rätt bra i armen nu.
Men SNÄLL som han är, maken min, släppte han av mig på stan en sväng, så jag kunde dra en drive på Kuriosa.
Hittade inga lakan- men 4 vackra handdukar.
Stång under tallrikshyllan gör att jag kan få hänga upp fler vackra saker..Tack älskling!
Just nu hängde jag upp Ikea-handdukarna..& det ska dit "S-krokar".
Då får en massa loppisgrejer plats!

1 kommentar:

  1. Fy...=( Inte kul! Hoppas ni kryar på er snabbt!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.