lördag 21 november 2009

Amaryllis.

Seeega.
Jag är inte sjuk med såå seg..
Hampus har sin envisa hosta kvar, T är yr.
Smilla säger att hon känner sig konstig.
Vi får väl se..det vore ju inte konstigt om hon vart sjuk.

Vit amaryllis i älskade Gränsfors-krukan.
Lördag kväll..helt underbart ju.
Vi har ätit gott, Smilla & jag har bakat kladdmuffins till efterrätt.
Imorgon bitti ska vi plocka mossa.
Jag törs inte ta i den bara...är såå rädd att det ska krypa upp spindlar på mig.
Skulle dö av infarkt då.
Det får någon annan göra..
MEN!
Idag har jag rensat avlopp för första gången. HELT SJÄLV!
Det var rätt läbbigt.
Så nu ska jag klicka hem 2 saker jag sett..som belöning..haha.
- älskling..imorgon tar jag badrummet!

3 kommentarer:

  1. Blääää äckligaste som finns AVLOPP brukar rensa det själv hehe...hmmm undra vad fru L klick klick hem nyfiken bildbevis snart va!!!! Ni får krya på er inge kul men lika bra bli det alla sen är det over!!
    puss/kram till er alla

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni kryar på er! Inge roligt att vara sjuk, spec. inte i influensa :( Men vad duktig du är med att rensa avlopp, skulle behöva göras här med å snart får man ta tag i det själv för stackars sambon har allt för mycket att göra... Tycker heller inte om småkryp i mossan *blää*! Så mysigt att få julpyssla i alla fall! =) /Kramar

    SvaraRadera
  3. Är på jakt efter Gränsforskrukor och hamnade på din sida. Jag undrar vad du har för stlk på din? Vad står det för siffror under krukan? Tack på förhand!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.