torsdag 5 november 2009

Ljusslingan.

Imorgon är det redan helg igen.
Julstämningen har smugit sig in på Åkervägen.
Jag har tagit fram ena ljusslingan..ger ett riktigt mysigt sken om kvällen, eller ja..eftermiddagen.
- För nu är det ju för 17 mörkt redan 15.30!
Mysigt tycker jag iofs, om man får vara inne.
Ikväll har jag & Smilla vart med Anna-Carin & Olivia på Ikea..
Åt gottigott & köpte lite smått..(julsaker)
Riktigt mysigt var det.
När jag kom hem, hade sonen & mannen städat efter mig i hallen.
Jag har ju ett garderobsprojekt..åhh fy.
Men men. Nu är det klart, den åker ut på Blocket imöra.
Hittade fina dörrar på Ikea med. Hoppas att de passar, borde ju vara standardmått.
I helgen tänker jag banne mig riva panelen i hallen. Den ska VÄCK!
Fast jag tycker inte att man bara kan ha slingan vid jul, utan mer denna råa årstid. Som en mysfaktor.
NU bingen!

2 kommentarer:

  1. Mysigt med tjejkväll på ikea!!! och ljusslinga är ej en julgrej inte..superfint!! och garderobsprojektet spännande!! måste jag ta mig över till dig och glutta lite!!! kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har då ljusslinga hela vintern. Man måste ju mysa ju.
    Det är bara fint.:-) Kram Stina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.