lördag 14 november 2009

Dörrkrans.

Imorse efter frukost, var vi ut i skogen.
Regn & gegga ÖVERALLT..men hunden måste ju ändå ut, & jag behövde plocka hem lite grönt.
Svängde ihop en dörrkrans av det när vi kom hem.
Men innan vi åkte hem, var vi förbi hos svärfar..jag fick lite lärkträdskvistar.
Det tycker jag är fint.
Så fick jag en gammal mjölkflaska, ett gammalt fönster & ett sååå vackert krön.
Han är go han!
Lördag är ju en urmysig dag tycker jag, som endast jobbar i veckorna samt varannan söndag.
(imorgon är det dags igen)
Man har fått sovmorgon, man är utvilad.
Idag har jag vart hos Emma på Nordljusparty, & det var supertrevligt!
Trevligt folk, gott fika =)
Maten var klar när jag kom hem..potatisgratäng med kycklingfilé..gott.
Nu lite kaffe till kvällsgodiset framför Körslaget.
Smilla utbrast nyss: åhh..Ola han är snygg. Fast såklart inte lika snygg som min pappa!
Och tidigare idag kramade hon mig & säger: Mamma!! Jag har aldrig haft en så bra mamma!
Älskar dessa ungar.


Hoppas ni andra haft/har en lika bra lördag.

1 kommentar:

  1. http://ludmilla.se/

    kolla in där!! wiiie!! kram kram angelica

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.