måndag 16 november 2009

Favoritskåpet.

Mitt favorit skåp har fått nya kransar.
Lovely!


Idag fick T hämta Hampus från skolan, då han var hängig- vilket inte hör till vanligheterna.
Faktiskt så är våra barn nästan ALDRIG sjuka, så vi "slåss" nästan om att vabba. (han vinner oftast)
Vi älskar att skrota runt hemma i mysbyxor..
Ska tilläggas att idag har de eldat så vansinnigt mycket, att byxor åkte av här framför "Ullared"..
- kanske det som är meningen..för T flinade så.
Nu är klockan mycket & jag måste sova- somliga jobbar ju ;)

3 kommentarer:

  1. Ett jätte vackert skåp.
    Jag är oxå hemma i mysbyxor (så skönt) min lilla har sååå ont efter sprutan. Krya på H.

    Kramar på er.
    MIA

    SvaraRadera
  2. Mysbyxa på är ett måste när man är hemma det bästa och såklart han hade en baktanke med detta haha..du har såå fint hemma vännen blir lyriskt vackert skåp och som allt du har!! puss krama H och krya på honom

    SvaraRadera
  3. Hampus säger Tack!
    Jag säger Tack =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.