lördag 7 november 2009

Lördagsmys.

Lördag.
Idag på förmiddagen städade jag hela huset. Det känns otroligt skönt nu vill jag lova- det har hängt över mig hela veckan. Men jag har däckat i soffan varje kväll.
Idag gick det som på räls.
Familljen Rydh/Andersson kom på besök på eftermiddagen. De firade Smilla..
Hon fick ett superfint armband.
Sen kom Mange & Teres. Vi käkade Grekisk Pytt som jag slängde iordning.
De är på partaj nu, i Köping hos Jonnie & Hanna som har inflyttningsfest. Tema gamlingar!
Det var med andra ord tre pensionärer som åkte härifrån..*fniss*. De storshoppade på Röda Korset imorse..jag snabbtvättade allt- för hujedamej vilken stank!
(tur de har mej, mat, rena kländer..;)
Jag skulle med egentligen..men när helgen närmade sig, & jag hade noll ork, tänkte jag..NE jag ska banne mej lyssna på mitt inre. Vissa saker måste jag sålla bort.
Jag vill inte ha barnvakt till barnen, för jag vill GOSA med dem!
Bara vara..ljusen är tända..godis..chips..
2 underbara ungar!

Nya köksshanddukar inhandlades på Ikea sist.
Och den fina vita emaljerade kannan, som jag suktat efter länge.
Nu ska Smilla & jag måla i målarböcker!
Må så Gott.

1 kommentar:

  1. Anonym8/11/09

    Kan du skicka upp lite städenergi till brattberget... Har tappat min på vägen upp för backen tror jag! ;) Kram s

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.