torsdag 12 november 2009

Spray Makeover

Har flyttat bordet.
Som först var soffbord.
Sen sängbord.
-Nu sidobord.
Ska väl rota fram en lampa med..en läslampa.
Måste upp på vinden, jag tror jag har endel godingar däruppe. Har för mig att jag har två finfina krukor jag kan spraya vita..(läs T)
Se så fin den här ljusstaken vart med lite vit sprayfärg..såå smidigt.
Den är efter Tobbes farfar, & var väl egentligen inte så fin, men ändå fin.
NU är den jättefin tycker jag.



Imorgon är det fredag. Igen.
Det är ju fasen bara måndagar & fredagar kan jag känna.
Imorgon blir jag dessutom ett år äldre..Hua!!
Det blir en lugn kväll med mina föräldrar & svärföräldrar.
På lördag blir det Nordljusparty hos Emma. Ska bli jättekul!
ANGELICA; Tusen tack för den fina kommentaren. Självklart gör det ingenting =)

4 kommentarer:

  1. Fridis13/11/09

    GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTASTE LOTTA!!!! HOPPAS DU FÅR EN FANTASTISK DAG! Vi måste se till att träffas snart, har ju för 17 gubbar inte ens firat Dillen. SKANDAL! Puss på dig //Dida

    SvaraRadera
  2. Fridis igen13/11/09

    Jag vet ett ställe där det finns tre stycken höga vita lampor och en lite mindre men likadan....

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Samma födelsedag som min lillskrutt! =)
    Hoppas du hade en jättebra dag!

    SvaraRadera
  4. ÅH som alltid GRATTIS i efterskott vännen min...hoppas dagen va toppen det är du värd!!! åh ljusstaken såå fin kan man komma över med lite å fåt sprayat...har massor i gömmprna här hemma haha...puss sköt om dig!!! och jaaa länge sedan vi fika saknat det massor

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.