tisdag 24 november 2009

Sovrummet.

Mysfaktor.
Idag har jag vart uppe på vinden & rotat runt.
Kollat igenom adventsaker/julsaker & så..
Man har ju samlat på sig en hel del genom åren..
Som förra året kommer årets gran endast bära vitt & silver.


När jag kom hem från jobbet idag, stod fönstret i hallen. Det jag fick av svärfar..det nyaste =)
Helt underbart skavt.
Tillsammans med det andra fönstret & en ljusslinga vart det myspys i sovrummet!
Sovrummet ja..den skönaste platsen..
Imorse när Hampus åkt till skolan, lade jag mig i sängen igen.
Helt slut..sov till 10.30!!!
Sov bort en huvudvärk!
Godnatt.

7 kommentarer:

  1. Hej fia.
    Skönt att du fick gå och sova bort din huvudvärk. hoppas att du mår bättre nu.
    Det var längesen jag såg dig.
    Fönstrena blev blev det super myssigt med.

    Jag har letat runt lite här på din blogg och inte hittat några detalj kort från dina goa ungars rum. De har ju så myssigt. :)

    Sköt om dig
    Kram MIA

    SvaraRadera
  2. Hihi..jag får fixa lite kort då ;)
    Tack vännen.

    SvaraRadera
  3. Hej!!!
    Heter du Sophia med ph?? Jag med !!!=)
    Vad roligt att du bor i Arboga, vi kommer att flytta hem till Eskilstuna igen till sommaren -10.Min sambo pluggar här i norr nu.
    Jaaa "vitt för själen" är det rätta namnet, jag blev toksåld på det.
    Hoppas vi "hörs" igen.
    Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du blev nöjd med varorna! Och dina fönster ser helt ljuvliga ut, jag vill med ha sådana :-). Ha en skön helg! Kram, Anette

    SvaraRadera
  5. Nu tar jag och plockar in mitt skavda fönster som står ute i lekstugan. På sommaren har jag det lutande mot tomatplantorna. Nu ska det in och dekoreras! Tack för tipset!

    Trevlig helg!
    /Eva

    SvaraRadera
  6. Vilken svärfar!!!!

    fönstren är ju jättefina.

    Önskar dig en fin första advent!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera
  7. Tack för titten in till mig - jag kikar tillbaka! Vilken inspirerande mysig blogg du har. Älskar också loppisar och längtar tills det blir rätt säsong igen. Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.