måndag 2 november 2009

Burr.

November.
Höstlovet är slut, tillbaks till morgonbestyr.
Det var 2 tröttmössor som kom upp imorse..
Hampe var så trött, han kunde inte sova igår.
Och det är ju så..precis när man ska upp, sover man ju som allra bäst.
Täcket är såå skönt, man ligger såå skönt..
Tänk om jag kunde få bli hemmafru.
EN DRÖM!
Igår sprayade T detta söta fat.
Perfekt att ha små kakor i.





Nu ser man min fina, fina grytlapp..
Som Hampus har tillverkat åt mig.
Just ja..idag måste jag skriva upp hur jag ska göra angående vaccinet.
Åå känner mig så kluven. Men det lutar åt att ta vaccinet.
Hur tänker Ni?

2 kommentarer:

  1. ÅH fint fat...och grytlapp såklart!!! Vaccinet ja....på mig själv vet jag ej får sova på saken, men ena tjejen är ju vaccinerad och fixa det galant så nu invätar jag det på den 2a svår fråga. En av mina närmaste kompisars flicka testat pos för N1H1 så man vet ej svaga symptom hade hon men under kur direkt!! kram på dig ses snart puss

    SvaraRadera
  2. Hej Sophia!
    Tack för dina tankar om vaccinationen. Det blir nog vaccination här hemma. Har en son med astma och han har fått en kallelse till bvc för att få sprutan... Har också läst så mycket skrutt, men jag har också släkt som jobbar på sjukvårdsupplysningen. Där de uppmanar alla att ta. De har alla tagit den själva också...
    men visst är det svårt att välja hur... Man vill ju sina barn det bästa...
    kram kram Susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.