tisdag 1 februari 2011

Öppna din dörr..



Slit & släp!


Tog ju in min kära fina dörr här för ett tag sedan..
Eller faktiskt så var det min gulliga son som slet in den!
Den hade legat ute i några månader, under snön.
Visst var den ännu mer patinerad, men ujuj vad den flagade..såå porös.

Och när jag borstat, o skrapat bort allt löst så kom det fram en text (mindre fin)på dörren.

Så jag mjölkade den..
Känner mig supernöjd med det gråvita slitna :)

Där står den nu bredvid makens sida av sängen..
Han kanske inte tycker det är supersnyggt..eller jo..det jag gillar, det gillar han..hihi.


Just därför älskling;

Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här.
Säg att du inom dig bär, bara kärlekens röst.
Och jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen.
Leva här för sanningen.
Låt mig bli den som först öppnar din dörr.



Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig.
Allt du gör för mig.
När jag vart sjuk & ringde dig på jobbet ofta..du lyssnade & lugnade.
När du skjutsar hit & dit..på loppis.
När jag vill shoppa.
Varje helg när du köper färskt bröd.
När du sorterar mina kläder & viker in.
När du tänder en brasa åt oss innan vi kliver upp.


För mig är det total lycka att du finns.






Nu börjar strax "Den hemlige miljonären"

Där ser man ju..att inga pengar i världen kan mätas med lycka.
(men nog 17 behövs dem!!)
Förra gången satt jag här & snyftade :)



4 kommentarer:

  1. Hej va fin din dörr blev! Avis... :)

    Skönt att ha nån man passar så bra med, o gör sånt som den andra blir glad av. Att du känner dig hel med min bror♥
    Ha en bra dag
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Vad fin dörren blev. Det var ju bra att du lät den ligga undr snön så att färgen släppte lätt :)

    Ha en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Pia Haverinen2/2/11

    Jag säger bara ett långt ååååhhhh och myser med lyckliga er, ni är så underbara =)!!

    SvaraRadera
  4. åhhh såå fin den blev passar såå bra!!

    Säger som du satt oxå å snyftade förra v och denna med!!

    Pengar är ju inte allt men bra mycket nästa efter lycka och att få vara frisk!!

    Kram på dig fina du!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.