tisdag 8 februari 2011

Really Shabby..


Den enes skit.
...den andres skatt.



Har en liten skrutta hemma idag..
Hon somnade med huvudvärk, & vaknade med feber.
Är en slapp dag framför tv:n med täcke & kudde :)
Mys!!

Igår när jag var hemma dammade jag kökshyllan..
Älskar min köksshylla- som egenligen är en gammal hatthylla.


Bedårande tratt köpt på jobbet.
Hur sött som helst med ett litet ljus..

Slitna kannan.
Den första jag köpte.

Brännvinsflaska köpt på Tradera för 5:- (!)

STOR vit kanna köpt i Nora av en gubbe i en lada.



Mandelkvarnen har hängt med sedan jag flyttade hemifrån..
Fått- eller "tjuvat" från mamma :)


Den allra första silverbrickan.
Fick av mamma & pappa när jag fyllde 25.
Det är...7 år sedan nu.


Nu ska här kramas!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Superfin hylla du har där, förstår att du gillar den! Så mycket fint du har på den också :)

    Ha en fin kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Fina bilder.
    Stackars liten hoppas att hon mår bättre nu
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.