måndag 21 februari 2011

Ditt & datt.


Monday!

Ny vecka..
Och barnen längtar sååå mycket till nästa vecka då de har sportlov.

Imorse vaknade jag av att Smilla kom in till mig & sa att Pip-Larsson kräkts på hennes matta.
Jag tror han hade smaskat i sig min ena öronpropp..uäk!
Sen körde han race i vår säng, & flög på våra fötter..så T fick locka ut honom & stänga dörren om oss
- så vi kunde sova ett tag till. Vi låg och kramade varandra under täcket..vilket lyxliv man lever egentligen.
Att få somna med sitt barn tätt intill..det är väl ändå det bästa.

Idag har jag städat lite till i garderoben.
Jag hatar det & tar lite i taget..man ska ju inte slita ihjäl sig.


Köpte en spegel häromdagen.
På jobbet- i vanlig ordning..hihi.
Ska målas vit så klart.
Och jag tänker hänga upp den utan spegeln i.






Vackra vackra ljusstaken fick jag av min söta mamma.
Älskar verkligen den!

Fick en karaff med..helt lovely.
Och en kjol. Och en urfin klänning.
Bara så där!
Så gulligt :)


Idag borde jag sätta fart med att måla skåpet.
Herregud jag kan verkligen vara lat ibland.

Smilla har "beställt" helstekt fläskytterfilé med kantareller idag.
Herregud denna vecka kunde ju inte börja bättre!


8 kommentarer:

  1. Hej!
    Åh där har vi en till som gillar som jag. Heminredning i shabbychic medmera..

    Tack för tipsen. Stor Kram
    Fredde

    SvaraRadera
  2. fin spegel.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilka fina saker du visar!
    Vilket jobb som har så mycket fint..!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Så fin spegel! Tänk om man kunde hitta så mycket fint på jobbet ;))

    Ha det så fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Halloj superfin spegel, ja men ta o måla snart då så vi får se :)
    Nej då man tar det när man hinner.
    Vilken go smak din dotter har då, mmm lät inte helt fel.
    Kramis Camilla

    SvaraRadera
  6. ÅHH wow vilken spelel kommer bli underbar i vit el svart ;) hihi..

    Vad för klänning å kjol har du fått NYFIKEN JU ..bild TACK!!

    Snar måste vi ta tag i saken å ses..men vi är ju bara sjuka hela tiden suck!!

    KRAMISAR till dig fina du å en vårferre är jag sugen på :)

    SvaraRadera
  7. Hi hi - vad roligt, våra ljusstakar är ju EXAKT likadana! =0)
    Min var däremot gulare och inte alls lika shabby och fin som din är.

    Tack för din söta kommentar på min blogg, roligt att du hittade dit!

    Kram Emma

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.