onsdag 2 februari 2011

Där ser man!



Lill-lördag!

Då har vi kommit in i halva veckan..
Och det gillar vi ju :)

Häromdagen hittade jag en webb-loppis som hade en flaskhållare for sale..
Och jag har verkligen spanat efter en sådan..på loppisar & tradera.
Aldrig hittat någon.
Men nu iaf dundrade jag iväg ett mejl, att jag ville köpa den.
Den var såld!

Jaha..
Så berättade jag det för mamma, några kvällar senare.
Jag har 2 sådana hemma kläcker hon ur sig då :)
De låg i en låda som hon ropat in på auktion..
Så snäll som hon är, så fick jag ta en.

Love it!



Vart lite shoppat igår på jobbet igen..
Ja va 17..jobbar man med kuriosa så herrejösses.
Dessutom är vissa saker på halva priset :)

Nu tänkte jag försöka fortsätta med tvättberget a la mount everest här..
Innan jobbet kallar.

3 kommentarer:

  1. Anonym2/2/11

    Hej.. Va fint du gör där hemma..Fina glasburkar och dörren blev ju helt underbar.. Ha så gott vi hörs av tittar nog in på fredag om du jobbar då? KRAM Monica

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint.
    Ha en mysig onsdagskväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vill bara lämna ett fotspår då det är första gången jag är här! Jättefin blogg du har!

    Jes

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.