tisdag 22 februari 2011

Målarstuga!



Herre min skapare!!!

När solen lyser in..fy faderullan vad skitigt man har.
Uäk!!Varenda liten smula syns..hundhår..dessa skitiga fönster.
Man blir ju lite halvt deppig..

Därför är det jättebra med foton på stilleben :)
Blir så härliga bilder nu när man fotar på dagen..
Älskar min kamera..




Samling pressglas på soffbordet.


Blommig pläd. i min lilla blogghörna.

Något jag skulle vilja ha, är en Ektorpfåtölj!
Satt & kollade på Ikea´s sida idag..
Finns ju 2 olika sorter.
1.500:- kostar "Jennylund" är ju ett superbra pris..
Den är nättare & med högre ryggstöd.
Ger ett stiligare intryck (tycker jag) medan den andra är klumpigare.
Fast den kanske inte är lika skön?





Idag har jag börjat att måla iaf.
Tummen har åkt ur.


Nu är det bäst jag sätter lite fart här!

- älskling..en fåtölj vore väl något? *puss*


7 kommentarer:

  1. ja det är tyvärr nackdelen med ljuset. men det positiva överväger absolut.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej ja fy faderullan va skitigt man kan ha!!! Ser ju allt... uäk....
    Åh kul o måla alltså, NOT :)
    Jo då de blir o måla här med, den va visst inte vit i dagsljus, fniss fel på synen eller minnet!!
    Nåt man kan sitta på iaf
    Kram banan

    Ps nej nova är inte nå bättre, ska in till v-ås o barnavd i morgon bitti. Hoppas...

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt när ljuset börjar komma tillbaka men man får lära sig att blunda med ett öga. Har tom börjat fälla ner persiennerna för att slippa se de smutsiga fönstren ;).
    Vad fint du visar.
    Ha de så bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Det är klart du ska ha en Ektorpfåtölj!!!
    Jag har en och jag älskar den....:o)

    Jättefin blogg!
    /Ina

    SvaraRadera
  5. Klart att du ska ha en fåtölj! Det kan ju vem som helst förstå :)

    SvaraRadera
  6. Hej Sophia!
    Tack för den gulliga kommentaren, fin blogg du också har! Nej, fönsterna vill man helst inte titta på skulle nog behöva en rejäl rengöring.
    Kram Frida

    SvaraRadera
  7. Ja det är nästan hemskt att se sig om när man är hemma på dagtid. ALLT syns =/
    Men men!! Man kan kanske kisa lite istället, så ser det bättre ut!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.