torsdag 10 februari 2011

Fram & tillbaka. Hit & dit.


Omväxling förnöjer :)

Ja så man håller på..
Det kan väl bara vara vi tjejer som håller på såhär..
..att ändra om, flytta på saker..runt runt i huset..tills man känner harmoni.
Harmoni i kroppen.

Jag kan tycka supermycket om en viss sak.
Men står den inte på sin rätta plats är den iaf inte finfin.
Så tycker iaf jag :)


Jag har donat lite på linneskåpet i "korridoren"..svårt att få till det där tycker jag.
Det som fattas nu, är ett "radband" eller dyl. som ska hänga på hornet.
Känner för lite sakralt..




Ett utav mina fönster åkte fram..
En spegel från Ö&B som målats vit..
Och lite andra saker som känns lite mer "mjukt"





Ja som sagt.
Hur ser man ut egentligen..när man springer runt med sina saker?



Här på eftermiddagen har det bakats!
Hampus har gjort en sockerkaka..
Och Smilla & jag slängde ihop en äppelpaj.

Men nu är det dags att äta.
Jag har gjort "köttbullegratäng"..
För tusen år sedan såg jag & maken på Jamie Oliver..då gjorde han det..
Fast det hette något annat, hihi.
Det är Hampe som önskat det idag. Smilla får våfflor.
Det har hon önskat.

Hej & hå!

pss..Rulla (stora) köttbullar & bryn i smör.
Koka upp krossade tomater, en finhackad gul lök, vitlök & basilika.
Häll i tomatsåsen i en form.
Lägg köttbullarna ovanpå.
Skiva en MASSA mossarella ost & lägg överst..
Kasta in allt i ugnen!

Vi har spagetti & en god sallad till :)





1 kommentar:

  1. Ja jag flyttar fram och tillbaka och till slut blir jag nöjd, eller inte och då åker det bort.
    Ha en fin helg.
    kram Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.