torsdag 24 februari 2011

Ljuva helg.


Go´kväll !


Jösses Amalia..det är redan fredag imorgon :)
Det ska bli såå rart med helg..
Lite slappa..mysa & sen en jobb-söndag.

Och svoooosh är det ju måndag igen.
Men jag behöver inte väcka sötnosar på morgonen..
De får ligga kvar under sina täcken, medan jag tassar upp.





Fina skålen i blått & vitt fyndades på Återvinningen igår.


Nu ska jag ta vovven på en liten nattpink!
Sen ska jag krypa ner i sängen med min nya Jeanne d´ Arc Living..


Trevlig helg på Er.

3 kommentarer:

  1. Hejsan! Ohhh vilken helt underbar skål du fyndat, så vacker form på den och mönstret är ju helt ljuvligt. Jag är lite svag för blåvitt porslin :-) Det får mig att tänka på sommaren, himmel och hav.

    Ha nu en fin helg. Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Så fint!! Jag var på återvinningen idag... halleluja vilket paradis det är!:)
    Så roligt att du gillade min lampljusstake och min blogg så jag hittade hit!! Har kikat runt lite och jag återkommer!!! Hittade dock inte lampan som du gjort om till ljusstake, men den kanske du inte har visat på bloggen?

    Kram från Milla som blir följare direkt!:)

    SvaraRadera
  3. Gröna anna är en underbar servis. Åter fram med dessa fina skålar, fat.
    Själv har jag en servis o en hel del uppläggninsfat i både det gamla serien o nya.
    Gillar bäst den gamla som är någonlunda ljusare i färgen o passar så bra in till inredningen i vitt.
    Ha en underbar helg.
    Kramen

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.