onsdag 9 februari 2011

Sura miner..



Hejsan!

Barnen har en lovdag från skolan idag, så gissa om vi tog sovmorgon!
Smilla hade rätt hög feber imorse, lilla Skrutta..
Så det blir en till slappardag för henne.
Igår klev hon inte ur nattlinnet :)

Snart kommer det en vän & fikar..
Bakade toscakaka igår..mums med lite grädde till det!



Igår vart jag så deppig..bara tänkte på allt jag vill/vi ska göra.
Skitirriterad blir man ju då..man ser bara allt fult.

Jag kan verkligen gräva ner mig i sura tankar då..
Skittrist!!


Herregud var glad åt det du har människa.


Min underbara bricka som jag fått av Hanna.
Den är såå fin.
Den är jag glad över :)

Och såklart över det jag har..
Men lätt att sura över småsaker ibland.




Nu ska jag fixa kaffe här!




4 kommentarer:

  1. Hej! Tack för din kommentar! Vilken fin blogg du har, här kikar jag gärna in igen! :)
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. jag är sådan att ibland fastnar jag i de dåliga tankarna och har jätte svårt att se det bra.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Gud vad jag kände igen mig i ditt inlägg, kan också sura och grubbla över skitsaker egentligen... Hoppas dagen blev bra igår iaf! Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. Hej va fin din bricka är!!!
    Är Smilla bättre idag, coola lilltjejen?

    Oj då hade vi ju kunnat byta innan jag målade, hihi
    Ja absolut ses. Ska jobba nästa vecka, men är ledig fre-lörd. Du då?
    Kramiz

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.