torsdag 17 februari 2011

Pink bouquet.



Pink !


Dagarna har susat fram även denna vecka..
Redan fredag imorgon, och på lördag ska frun i huset på fest :)
Roligt ska det bli..!

Har gett bort min jobbtid på söndag, utifall man blir lite "trött" dagen efter..hihi.



Lite pasteller i vardagsrummet med.
Har alltid vart en rosa tjej.
Det vet ju maken, så lovely tulpaner kom han hem med på Hjärtan-dagen.
Och finns det någon finare färgkombo än grått/zink/silvrigt & rosa?
Jag tycker inte det..

Älskar min svarta gamla tavelram.
Inköpt hos Susanne i henns lada.



Köpte en liten zinkform häromdagen på jobbet.
Perfekt när barnen plockar vitsippor!

Krispiga !


När jag valde mellan denna vardagsrumsmatta & den randiga "bloggmattan" (ni vet säkert vilken jag menar)från stora varuhuset..hade jag lite ont i magen..valde jag rätt?

Jag är så nöjd!
Dessutom är den vändbar..så man måste inte tvätta den första gången man spiller :)

Ha en fin torsdag vad ni än pysslar med.

Själv ska jag strax skölja ur hårfärgen..


8 kommentarer:

  1. Anonym17/2/11

    Halloj.. Kul med party du får svänga dem lurviga från mig med ;-).. Så fint hemma så har ni, själv håller jag på att fixa iordning mitt nya hem bland alla grejer "Kaos".. Sedan en ny tenta att ta tag i puuust inge fritid här alls .. Kramen & pössen

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för kommentaren :) Blir alltid lika glad :)

    Vilken fin blogg du har, jättefina bilder....alltid skoj att hitta nya bloggar och få lite inspiration :)

    Ja, kan tänka mig att vitt överdrag inte är det mest praktiska på soffor, behövs ju inte mycket för att det ska se lite smutsigt ut ;) Tappar man en chokladgodis och råkar sitta på den är det ju kört..fniss ;) Men fint är det :)

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Catarina

    SvaraRadera
  3. Glömde berätta att kristallkronan är köpt på Jotex/Ellos, hade 50% rabatt så då blev det ju ett riktigt kap :)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med fest, bra att du gav bort söndagen så kan du ta det lugnt...kan ju få lite panndunk sådär dagen efter...hihi
    Ha en härlig torsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Ha så jättetrevligt i helgen:)
    Älskar också dom färgerna ihop:)

    Ha en fin kväll, hoppas håtfärgen blev bra..;)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Ha En Fin Helg Med Fest o Allt
    Kram/Ellinors Hus

    SvaraRadera
  7. Anonym19/2/11

    Halloj igen..
    Ja det är lite svårt med barnvakt mamma har legat sjuk i veckan plus att oliver är inte så pigg, jag tror dem är rädda för nya baciller oxå..hii hii så inte mamsen och hennes kalle blir sjuka igen.. Man träffar ju bara barnen varannan vecka så man värdesätter ju tiden vi har då tillsammans :-).. Men nästa trettio plus vill jag gärna haka på.. Puss pårej ha så kul nu ...

    SvaraRadera
  8. Då hakar jag oxå gärna på denna gång var det mannens tur att gå ut ;)

    Såå snygg matta love it!!

    Tulpaner är den finaste blomman jag vet..hade jag gift mig i januari hade den fått prytt min brudbukett !!!

    KRAMAR my dearest pink girl

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.