måndag 31 januari 2011

En ny vecka.



Ny vecka.
Och det är sista januari!!
Om 4 månader är det varmt ute..wiiiihoo :)


Kl är 10..
Jag & Molle följde barnen till skolan.
Mysigt att gå & prata.

Jag har satt på stolsdynorna på köksstolarna, & torkat av dem.
Kuddarna & plädarna i kökssoffan är rena & luktar himmelskt gott..




Känns bra att börja denna vecka !
Det är jag som stänger idag..så jag har några timmar till här hemma.
Har just ätit lite frukost.
När barnen äter, dricker jag bara kaffe. Har absolut noll matlust.
Kräks nästan om jag inte vart vaken en längre tid.
Det blev ett stort glas vatten, 2 hårda smörgåsar med kalkon & tomat + 2 ägg.
Det gick bra..inte ont i magen.

Härmed slutar jag med vitt bröd.
Potatis, pasta..

Fasiken MÅSTE gå ner 5 kilo!!!




En liten mini-orkidé som följde med från ICA sist..
Så söt i en glasburk.

Nehepp.
Ingen tid med detta..ska fortsätta här.


5 kommentarer:

  1. ha en bra vecka.
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  2. Hej hopp där. Så söt den där mini orkideén, kollade också på den härom dagen men köpte den aldrig, ångrar mig nog lite :)

    Hmm... 5 kilo... nej du de tror ja nog inte. Du är fin som du är.
    Ha en bra dag
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Fina bilder!
    Jag måste oxå vara vaken ett tag innan jag kan äta..

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Tack för besöket inne hos mig :)

    Låter härligt, "om 4 månader är det varmt ute" :)
    Ha en fin vecka
    Kram Lily

    SvaraRadera
  5. Ja, det är alltid roligt när man gör riktiga fynd!
    Härligt det ska bli med vår! Jag har ett stort projekt på gång med mitt växthus som jag ska dra igång med så fort vädret blir bättre och snön e borta. Jag längtar!!!!

    Kram Åse

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.