söndag 30 januari 2011

Sweet weekend.



Sköna söndag :)


Idag är det en sådan där slappar-dag!
Vi har sovit länge, och sen låg hela familjen + hund & katt i vår säng & gosade..
DET är kvalitetstid det.
Inget alarm att vakna till, inget man måste göra..utan man gör allt som man vill göra.

Barnen spelar med T..
Jag tvättar alla vita filtar & kuddfodral & donar lite.

Tror jag ska baka lite..



Igår var fina vänner här.
Vi tjejer & barn lagade mat åt karlarna.
Smarrig efterrät & en massa godis..jösses jag är mätt än :)




Finfina nya loppade burkar.
Inhandlade på jobbet.



Är så sugen på att klippa lite lugg..måste göra nåt. Känner mig uuuuäääk.
Måste prata med min bästa Frida.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för besöket och kommentaren hos mig. Jättekul med nya ansikten :)
    Ja, det stämmer. Det är en sandbergstapet - de har ju så många underbart fina tapeter!
    Vila fina burkar du loppat :)

    Ha en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig helg.
    Ha en bra söndagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.