fredag 28 januari 2011

Saker & ting..



Favorite places!


Jag har mina favoritställen, där jag donar om.
Hyllan i vardagsrummet är en sådan plats.
Ibland vill jag ha en massa saker, ibland nästan ingenting!


Zinkhus ett superfynd från Tradera.
Silverbricka loppisfynd (jobbet).
Stora fattigmansljusstakar Ica Maxi.
Liten silverljusstake loppis.
&-tecken Jeanne d´arc.
Silvrig "karamellskål"med lock- jobbet.




Äääälskar att fynda :)


Har ni haft en mysig fredag?
Det har jag!

Jag var på stan & åt lunch med 3 goa tjejer- det känns härligt med en ledig fredag..
Nu har vi resten av helgen att se fram emot.

Må allra bäst

4 kommentarer:

  1. åhhh karamellskålen wow vilken goding :) men det är ju allt du har därhemma idet fina vita hemmet!
    Mysigt med lunchdejt måste vi försöka få till oxå...fast får nog dras med en liiiten prins haha..
    ha en toppenlördag så hörs/ses vi snart!!

    <3

    SvaraRadera
  2. Urfina saker du visar!!!,vill ha det mesta jag ser på bilderna :):)
    Hoppas du får en härlig lördags kväll
    Kramar Therese

    SvaraRadera
  3. Så fint på hyllan! För övrigt tycker jag att ni har det jättefint! Ha en skön söndag Kram susanne

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.