måndag 24 januari 2011

Effektiv!



Wash and cleaning-day!


Det vart en städdag idag. Och tvättmaskinen går varm..
Har rensat badrummet.
Det är ju inte klokt vad jag samlar på mig..vi har en låda där jag kastar ner lite allt möjligt!
T brukar bli galen på mig, för när han ska ha typ alvedon eller så, så väller kvitton, klädlappar, knappar, tomt smink, armband, hårspännen, bindor & div saker ur lådan..
- det som inte syns finns inte brukar jag tänka ibland (läs jämt).

Så får jag rensar mani emellanåt.

Kände direkt när jag vaknade att här ska minsann rensas idag.
Och har man börjat, är det väl lika bra att fortsätta..





Så har jag ju massor med tidningar att plöja igenom..och en kexchoklad till kaffet.
Så det måste jag hinna med innan barnen kommer hem :)
Myspys!!

Och jag vart såå glad att Jeanne d´Arc Living är på svenska nu :)
Den ligger & väntar här..


Ha en trevlig ny vecka.

3 kommentarer:

  1. Precis så tänker jag syns inte, finns inte.
    Men får också stora raset och städar skåp och låder, men däremellan kan det se hemskt ut i skåp och låder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Känner igen mig :) Låter som en härlig dag ändå, man känner sig så nyttig när man får mycket gjort!

    Ha det fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Huu ja,sådana lådor har jag oxå...ibland ser det ut som man släppt ner en bomb o stängt igen.Det känns alltid skönt efteråt när man haft lite"rens",synd bara att det inte varar så länge.. Ha en härlig kväll,här har det oxå kikats i Jda living o V Hjem
    Kram Therese

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.