onsdag 19 januari 2011

Längtan efter vår.


Vi går mot vår!!!

Jag börjar få vårfeelings.
Förstår ju att det kommer dröja tills den är här, så jag gör allt jag kan för att hjälpa den på traven :)
Pasteller kommer fram..jag vill rensa..
Och självklart dessa ljuvliga lökar i vackraste Gränsforskrukan.

Som Ernst skulle sagt; de gifter sig bra med varandra..dessa vita skira lökar i denna råa kruka.
Appropå Ernst..han ser jag nog imorgon. OCH Maria Montazami..*hoppashoppas*!!!

Imorgon åker vi till FORMEX :)
Det ska bli såå kul.








Bäst att sova nu då..
Så jag orkar upp med tuppen.

Puss &

6 kommentarer:

  1. Anonym20/1/11

    Jättefina bilder verkligen vårigt.. längtar efter våren själv som bara den. Ha så skojsigt blir avis skulle oxå vilja åka på Formex någon gång. Hoppas få se lite bilder därifrån ;-) Tittar förbi cafet i morgon o hämtar kartonger. Kramar / Monica

    SvaraRadera
  2. Anonym20/1/11

    Ernst har helt rätt (vilket han kanske brukar ha)Helt ljuvliga underbara vårbilder du tagit och visst är det härligt att börja få vårkänslor.

    Önskar dig en sagolik dag

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Pärlhyacinter är ljuvliga vårtecken! Hoppas du får det fint på formex.

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder!
    Ha det så kul!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  5. Håller med Ernst, de passar i varandras sällskap :) :) härliga bilder du visar!!
    Hoppas du får en skön fredagskväll
    Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Fina bilder.

    ha en fin fredagskväll.
    kram
    hanna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.