torsdag 27 januari 2011

Fyndat!



Hej på er..

Nu är helgen snart här..
Just den här helgen kommer bli såå mysig :)


Igår åkte jag med M och hennes mamma till Återvínningen.
I dörren möttes jag av ett äldre par, som kånkade ut en sååå fin hylla..den var säkert superbillig.

Det är på det loppiset, jag köpte en byrå för 30:-!!!
Superbilliga priser verkligen.


Jag hittade lite smått & gott.
Bla en stor silverbricka.
M frågade om jag behöver mer silversaker..!?
Haha :)
Probably not..



Den är jättetung.
Och fin..lite för blank egentligen..men men..
Vi får se, kanske att den blir vit.
Gillar när det är lite tyngd i brickor.




Stuvade om lite i tallrikshyllan..



Finaste saltkaren.
Dessa är bland det finaste jag har.
En dag när jag var på jobbet, såg jag att en så vacker saltströare stod där..
Jag roffade åt mig den direkt :)
Har faktiskt velat haft en sådan läääänge.

Och den andra fick jag av Pia när jag fyllde år.
Jag vart så glad..hon är så go den människan.


Har spanat in en ljusstake som jag hoppas finns kvar imorgon.
Behöver väl inte säga att det är i silver. Hihi.

4 kommentarer:

  1. Pia Haverinen28/1/11

    Puss på dig min gulleFia,du skriver så fint,jag älskar att läsa din blogg (och jag är blogghatare hihi)!Bamsekram!!

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Vilken fin blogg du har!
    Tack för din gulliga kommentar hos mig!
    Hoppas vi kommer hitta många sifoner i framtiden då, du och jag, för jag vill också ha massor i en låda! :)))) Såååå snyggt!

    Kram Åse

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Silver är superfint och helt underbart att kombinera med vitt :))

    Hoppas du får en fin helg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.