tisdag 11 januari 2011

En loppistur!



Dagen idag har vart den BÄSTA på länge..

Imorse innan barnen for till skolan, satt vi med dem & pratade..hade tända ljus.
De gjorde sig klara utan minsta tjat. De tjafsade inte med varandra..för det händer rätt ofta om vi säger så!
Tobbe åkte med dem & jag gick med hunden.

Efter det åkte vi ner till fiket & mötte upp mamma.
Sen till favvo-loppiset :)

Hittade fina saker.
Bla en fin spegel, en virkad vit filt & en till tallrikshylla.

Sen blev det Växtriket.
Köpte lite nya  blommor & lite småsaker..


...och det ena leder till det andra.
Ni kanske känner igen er?!

Jag har flyttat om..vilket ledde till rensing av ett skåp.
Och det roade jag mig med, medans Hampe lagade spagetti & köttfärssås :)

Imorgon ska jag fortsätta..

5 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Låter verkligen som en underbar dag och då speciellt morgonen. Sådana är VÄLDIGT sällsynta här då ingen av oss har något vidare morgonhumör (iaf inte jag) ;o).
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Det låter absolut som en jättehärlig dag:)
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  3. Pia Haverinen12/1/11

    Vilka vackra fynd du gjorde och en sån lyckad dag, på alla sätt och vis =)!!<3

    SvaraRadera
  4. Hej så underbart med sån start på dagen!
    Vilka fina saker du hittat,tänk att det är så mysigt med loppis
    Önskar en mysig onsdag
    kram Tina

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilka fina fynd du verkar ha gjort! Och vilken mysig dag det verkar ha varit. Sånt kan man leva på länge :))

    Ha det fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.