torsdag 5 augusti 2010

Love my cards!

Godkväll!

Gissar att resten av landet som haft varmt idag är liksom jag på strålande humör.
Man kan inte bli annat ju..

Nu ikväll for jag & maken till grannkommunen för blixtshopping.
= snabb som fan shopping.

Jag visste vad jag ville ha- och det hängde på samma ställe.
Annars möblerar ju H&M om stup i ett!!!
Han hittade en skjorta som gick i röd/blått som han letat länge.

Båda nöjda.
ÄLSKAR mina bokstavskort.



Imorgon är det fest. Igen.
Inte ofta jag partajar med så kort emellan.. :)
Cykelfesten..wiii ska bli hur skoj som helst!!

Vi får väl se om jag är helt död lördag.
- Det kan ju bli sent menar jag ;)

3 kommentarer:

  1. Åh va köpte du för kul på H&m då?
    Ne du brukar väl inte partaja 2 helger på raken, fniss
    Vart skulle du på fest då??

    Ja din bokstavskort är verkligen hur mysiga som helst.
    Ha de bäst
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Ååå en till "ny" blogg :) Här var det ju mycket fint också.
    Arboga, där ser man... Inte alls långt emellan. Arboga ska väl ha en fin affär har jag fått för mig?!
    Din blogg måste jag lägga på blogglistan med. Hoppas det är ok!?
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Gud så fin blogg du har....Kram.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.