tisdag 24 augusti 2010

Baka baka liten kaka..


V. 34!

Herrejösses vad fort det går..
Men jag vägrar tänka höst ännu.

Än värmer solen oss emellanåt..






Av goa mamma fick jag denna bakpulverburk.
Älskar silvriga burkar och etiketter..slitna sådana.


Nu ska jag strax fara till jobbet.
Stänger idag.

pss..igår var jag med och tränade på kassan på extra-jobbet..
Den var helt olik vår på fiket..och kort-apparaten är heeeelt annorlunda..
Dessutom är man ju själv när man jobbar, så strular det är det inte skoj :)

Ha en fin dag..

3 kommentarer:

  1. Var är du och extra jobbar? :-)

    SvaraRadera
  2. Åh spännande hur var det då?
    Svårt o hålla fingrana borta från gotteburkarna eller ;)

    Du kommer snart in i det där ska du se. Kanske kan tala om när du jobbar så kommer jag o handlar av dig, hihi
    Kramis svägerskan

    SvaraRadera
  3. Jättefin burkk... Ah jag vet hur du menar med kassor... Hos oss har dem ändrat systemet några ggr men vi har en kassahandbok ifall det skulle krångla helt åt pipa hihi.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.