onsdag 11 augusti 2010

Oh Happy Day!!!


Håhåjaja!

Nu ser det ut som jag vet inte vad här hemma..
Vita kuddöverdrag ÖVERALLT.

För bara någon vecka sedan tvättade jag sofföverdragen..
Men  härom dagen flög en STOR kopp kaffe ut på golvet & skvätte upp på MINA VITA soffor!!!!

OCH på nya mattan...

Så nu håller jag på igen.
Med jordens mensvärk..trött efter en arbetsdag..hungrig som en varg..
Lite synd om mig själv tyckte jag här ett tag :)



Men det är en sån härlig dag!
Det har vart SKITKUL på jobbet..helt lovely.
Jag mår prima.

Och tänk. I vissa länder får kvinnorna gå kiiiiiilometer för att tvätta i en smutsig å.

3 kommentarer:

  1. Det är ju rätt surt när man spillet vilket jag gör ofta :)
    Men lite mat i magen så brukar det lösa sig med det mesta.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Om det var någon annan som hade spillt, hade man känt lite mer sur än på sig själv, så är det för mig. :-)
    Bra att du tänker positivt!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Men Fia då, du får dricka ditt kaffe i köket!!! Nej då det är ju tur att det går att tvätta :)
    Blir de utgång i helgen?
    Vi far på Lars Winnerbäck på lördag, sååå skoj.
    Ha de, kramis Millan

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.