söndag 15 augusti 2010

Blog award!




Blog award !




Jag har fått en award av min gulliga svägerska som har bloggenVita huset 28 .

Den awarden ska man skicka vidare till 7 st, samt länka till den man fått den utav!

Dessutom ska man avslöja 7 hemligheter om sig själv :)



Jag skickar den vidare till alla goa som kikar in här!!



Ok. Here it goes:

*Jag är ett kontrollfreak. JAG packar barnens väskor till skolan- hallå!!!

*Jag har städmani. Det inkluderar inte i alla skåp/lådor- där jag ofta kastar ner saker..det som inte syns, finns inte!!!

*Jag är beroende av kolsyra. Jag dricker gärna ett glas CocaCola direkt jag vaknar.

*Jag har vart rökfri i 3 år nu i aug- men är varje dag sugen på en cigg.

*Shoppingberoende kan man väl kalla mig..snöar dessutom in på en kategori. Ena stunden är det loppis, andra stunden nya inredningssaker, och ibland kläder :)

*Datorn är min bäste vän- eller värste fiende kanske man ska kalla den. Ibland kan jag sitta flera timmar på FB eller kolla bloggar & grejer. Det är riktigt jobbigt, & jag blir arg på mig själv.

*Jag har sillisar! Efter mina gullpluttar hängt i dem & ammat som tokar bidde de inte så snajsiga..2 små a-kupor vart snygga d.kupor. Det bästa jag gjort för mig själv. Äntligen vågar jag bada bland folk- visserligen badar jag inte, men solar desto mer :)



Ja det var lite om mig :)


Tröööööttmössa som måste i säng bums!!

Återkommer imorgon.

3 kommentarer:

  1. Vad kul att få veta lite saker. Mycket var lika som hos mig hihi.
    Ha en fin måndag, kramar

    SvaraRadera
  2. Jag vet alla..hihi...känner igen mig oxå...men kontrollfreak javisst får man packa väska..eller måste!!!Säger detsamma det som inte syns finns inte...haha..
    Kram på dig

    SvaraRadera
  3. sv: Ja precis, man brukar ju säga de ;-) nu ska jag kika igenom bloggen din efter lite inredningsinspiration :-D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.