söndag 29 augusti 2010

Sunday


Slappar-söndag!

Idag har inte någon av oss gjort många knop.
Vi har gått runt i mysisar allihopa hela dagen..
Eller ja..gått & gått..jag intog soffläge för länge sedan :)

Jag var ute & svängde mina lurviga igår, så man kom ju sent i säng.
Pensionär som man är..





Min gulliga son kom hem häromdagen med denna fina skylt.
Han hade hittat den på en åker.
- MAMMA!!! Här är en sak till dig..

En tung skylt i järn..så fin <3
Han känner mig han.


Nu ska jag sträcka mig efter en till godis ..
Håller på med en ny header också.

3 kommentarer:

  1. Å, vad gulligt av din son! Det blev snyggt!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Soffläge låter skönt här har det varit fullt upp men med mest roliga saker :)
    Fin fin skylt du fått.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej där slöis, va skönt med soffläge. Det blir de inte mycket av här inte då de är så satans kallt i våran källare än. H tycker jag gnäller o säger att vi kan vrida upp fjärrvärmen. Men då kommer snåljåpen fram i mig, neee är ju inte där nere så mycket o då kan jag ju ha filt!! Haha så jag är.
    Hade du kul ute då?
    Kram från mig

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.