lördag 21 augusti 2010

This boots are made for walking!!!




Huvudvärk!!

Vaknade av huvudvärk imorse, så jag klev inte upp förrän kl var 10..
2 koppar kaffe, 2 ipren innan jag stack till jobbet.
Jobbade några timmar, sen när T hämtade mig, for vi en snabbis till Köping.
Hampe fick regnställ & Smilla stövlar.
Skönt!
Har hängt över mig..även om han inte använder regnställ superofta..så måste han ju iaf ha ett.


Jag suktar efter höstkläder nu..har insett att den är här snart, hösten.
Även om jag väntar på brittsommar :)


Med dessa LOVELY boots skulle hösten bli lite roligare iaf.


Dösnygga !

5 kommentarer:

  1. Anonym22/8/10

    letar mig fördärvad efter sådana boots!!! antingen ä de slut ellet fel i stoleken =( letar vidare! ha det bra. kram linda o

    SvaraRadera
  2. Finns överallt typ i Göteborg, jag har haft mina i 4 år och de verkar fortfarande vara lika poppis, så om ni har vägarna förbi Gbg så kan jag tala om vart de finns.

    Kram Catta

    SvaraRadera
  3. wow säger jag ....är det primeboot sååå snygga men ack för dyra.
    Vi fick panik och fick oxå åka iväg shoppa regnkläder ett måste ..
    Invätar oxå brittsommar och hoppas den kommer ibörjan av okt en lördag hihih..underbart!!
    Hoppas huvudvärken ger sig inte kul!!

    Kramar hojta när du är ledig får vi som om jag är det...FIKA !!!!!

    SvaraRadera
  4. Jajamen Tina-hjärtat..primeboot it is!!
    Ja hiskeligt dyra..denna kostar drygt 2.500:-
    Finns andra snygga med..jag letar vidare..
    Haft huvudvärken idag med..ajaj..
    Läääängtar tills er dag är här :)

    Fika vore gött. PUSS!

    SvaraRadera
  5. ÅHHHHH såklart provade såna men högre skaft när jag var på tintinstyle i sthlm my gooooood kärlek...men priset suck!!

    JAAAAAAAAAAAAAAAA men visst är det spännande längtar med.!!!!

    FIKA JAA puss i massor

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.