lördag 7 augusti 2010

Partaj!


Tur med vädret!!!

Jösses vilken värme vi hade igår..helt underbart.
När T lämnade barnen & hunden igår, satte jag mig ute i solen..
Hällde upp ett glas smultroncider & la i lite frysta hallon.

Runt 14.00 träffades alla vid skidbacken innan vi hojade vidare ut till Säterbo.
Det är alltid så sjuuuukt skoj..


Moi & Teres!!
Det var så kul, och jag mådde prima idag :)
Precis som det ska vara..

Nu i veckan är det Medeltidsdagarna här i staden.
Brukar vara skoj..får se om jag hakar på en sväng på onsdag..
Fredag stänger jag på fiket..jag o Sandra..kan bli skoj..hihi..sent om inte annat!!


T kom nyss in med en tidning som låg i brevlådan...inredningstidning of course!
Men helt seriöst..jag känner mig mättad på saker.

Hittade ett litet citat:
"Ha ingenting i ditt hem, som du inte vet är användbart, eller tycker är vackert"

- Så känner jag just nu..inget krafs vill jag. Less is more!

Puss &

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar.