måndag 30 augusti 2010

Ny vecka.



Idag vaknade jag och kände att det är en toppen dag!

Men en konstig känsla har infunnit sig i kroppen om jag ska vara helt ärlig..
Huvudet snurrar..öm i skinnet..hoppas att jag inte blir sjuk.
Hampehjärtat var snuvig när han vaknade, men ville gå till skolan.
Han älskar skolan, och vill inte missa något :)
Jag sa att det är bara att ringa om det inte känns bra.

Efter frukosten gick vi vår promenad..stoppade i lurarna..
Men musiken fick mig inte taggad.
Jag brukar gå raskt i en timme..men inte idag.

Tog in mina mårbacka pelagoner..har fått en stor Gränsforskruka av mamma.
De är ju helt underbara !

Men dessa blommor har sett bättre dagar. Blir till att köpa näring idag..







Ser ut som 7 svåra år :)



Ne bäst att ta tag i dagen.
Tänkte hinna lite innan jobbet..

4 kommentarer:

  1. *rodnar*.. tack för komplimangen.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Anonym31/8/10

    Hej.. såg dig idag gumman med vove på promenad, morssa på dig du hade solbrillor såg så fin ut så... Vet ej om du såg mig farandes i bilen.. kram pårej ha det gott / Monica

    SvaraRadera
  3. Hej Stumpan!
    Jag morsade med..satte upp handen.. :)
    Jag tackar!! Gulle du.

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Fin blogg!
    Jag undrar, har du dina pelargoner inne under vintern? I fönstret? Jag har låtit dem gå i vila i garaget men vill nu ha mina mårbacka inne. Sköter du dem som vanliga krukväxter då?
    Cecilia

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.