måndag 6 september 2010

Purple rain!




Nu känner jag höst!

Vi har tagit in ved..faktiskt så har vi eldat här på morgonen..underbart skönt!
Hunden lade sig långt fram nära glaset och njöt :)
På morgonen är det riktigt kyligt, men nu känns det varmare..tack o lov.


Känner för lite färg. Men bara liiiiite.
Därför får lila ljuskoppar i olika nyanser stå på bordet..
Och jösses vad grått & lila är snyggt ihop.
- I år blir det en lila gran banne mig!!

Någon lila kudde här o där så har jag en röd tråd.













Idag börjar jag sent..så jag måste sätta igång med städningen.
Min lilla gosfis ligger under ett täcke i soffan..hon har inte feber, men är lite täppt & hostar..
Ne dags att sätta fart!!!!!

Ha nu en underbar vecka.

2 kommentarer:

  1. Ja lila ska ju vara höstens färg så du är helt rätt. Fint blev det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst blev det fint med lite färg. Det är så bra med mycket vitt, för så lite färg blir det så jättefint!
    Kram.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.