tisdag 7 september 2010

A beautiful tray.


God kväll.

Äntligen har Idol börjat!!
Vi poppade popcorn & lade oss i sofforna..
Älskar det här i början. Och slutet :)











Redan onsdag imorgon!
Veckorna susar förbi..det är inte långt kvar till jul.
Var vi inte nyss där?
Hjälp jag blir 32 år snart?


Ne nu till något skojigare!!!

På min senaste loppisrunda hittade jag denna bricka- som fick sig en dusch!

Idag har jag med handlat. På jobbet!
En så fin klänning så det inte är klokt, faktiskt så fin att jag kan ha den på T&J´s bröllop.
Hihi..ja jäklar nu måste jag bestämma mig. Velar mellan numera 3 st.
Blir tokig snart.
I-landsproblem även kallat.


Sov så gott.
Det tänker jag göra..

3 kommentarer:

  1. sv: ja jag älskar dom!! är bra sugen på dom från brandos.se också :-) men det tar ju emot lite när man kollar på priset. men man vet ju oftast att man får vad man betalar för.

    jaa skit snygga från h&m, men då är det det att man inte sticker ut så mycket tyvärr :/

    tack för tipset ska kika där :D ska även kika in på biancos hemsida, där brukar finnas en hel del heta skor!

    ha det så fint :-)

    SvaraRadera
  2. Hej där länge sen vi sågs, mycke jobb?

    Fin bricka du handlat :)

    När får vi se klänningarna du velar mellan då?
    Ha de gott
    Kramis Camilla

    SvaraRadera
  3. Ja, då får du stiga upp tidigt på den stora dagen och känna efter VILKEN klänning du vill ha på dig. I bland blir det så att man kan känna just den dagen att just den klänningen eller kläder känns helt rätt. Skorna också! Hi.
    Det är jättefint med lite svart som bryter från vitt. Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.