tisdag 14 september 2010

Höstmys!

Ruggigt!

Nu blåser det, löven börjar ändra färg..och jag har insett faktum.
Beställt en übersnygg päls som jag LÄNGTAR efter att få sätta på mig!
Så välkommen höst.

Vi tänder en massa ljus här hemma så en tripp till Ikea är ett måste!
T var där igår med sin pappa & köpte 2 fåtöljer till Hampus rum..men inte tänkte jag på det då heller.
Hmmm vad synd- måste vi åka igen :)


Här har jag stoppat i Ikeas största blockljus i en gammal plåtburk.



Tuesday!

Ska strax bege mig till jobbet där jag stänger idag.
Gillar att börja senare emellanåt så man kan fixa med annat innan.
Svägerskan med barnens lilla kusinvitamin har vart här idag..hon var på strålande humör hela tiden & kröp omkring & var toksöt!
Synd att barnen var i skolan..Smilla borde komma hem vilken sekund som helst. Mitt envisa lilla hjärta..

Äpplet faller inte långt från trädet.
Heter det inte så?

2 kommentarer:

  1. Hej o tack för igår, riktigt mysigt o bara sitta o prata om allt möjligt. Får vi göra om snart igen, när ungarna är hemma o kan träffa kusin kanske!
    Ha de bäst
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Lilla du vad coolt med päls!!!
    Öb hade en ride med ljus oxå men om de är bra en annan femma men det va kronljus värmeljus ALLA SLAGS LJUS mitt nya stamställe...haha
    Du kommer vara übersnygg i pälsen längtar att få se den hihi...
    Fint med ljuset du är fyndig du pysselmajja
    Tack för i lördags

    pusskram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.