onsdag 29 september 2010

My new boots!



Snart oktober.

Det är strålande sol ute..och på vår baksida är det frost i gräset..
Underbart vackert. MEN jag gillar det inte.
Tänk om vi får en likadan vinter som sist?!
HUA säger jag bara..


Men än är den inte här..och jag får knata omkring i mina nya boots.
Så snygga !!

Gick & klämde på dem inne på Scorett tidigare i höstas..o nu slog jag till.
Så visst känns dessa kyliga dagar aningen skojigare ;)





Onsdag redan.

På lördag vankas det bröllop. Ska bli såå kul.

Nu blir det en promenad i solen med doggelito.


1 kommentar:

  1. Anonym9/5/13

    I live in Ρortugal now so things аre different over hеre but I mіss the United Kingdom.
    Appreciate you for telling me.

    Μy wеb-sіte; uk fashion

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.