onsdag 8 september 2010

Curtain!



Tant varning!

Hej på er.

Sprang in på Hemtex häromdagen, de hade ju rea-rea..*me like*
Hittade 2 ljuslila längder, de sötaste jag sett, med knappar & lite spets..
Men vart skulle jag ha dem?
Så jag gjorde som en kompis till mig- satte upp en i en dörröppning.
Maken säger att det är tantvarning..eller sa han tattarvarning ;)

Ja tröttnar jag så tar jag ju bara ner den..
Men jag gillar det. Tror jag.






Nu blir det en runda med vovven innan jag cyklar till jobbet.
Har tvättat & haft mig på morgonen, dessutom har T vart hemma..han ska operera sig idag.
Så har vi honom hemma ett par veckor. Oj..märklig känsla..det här på morgonen framförallt.

Ne dags att rusa kanske..

4 kommentarer:

  1. Haha. Tantvarning / tattarvarning.. Jag tycker de är så söta. Faktiskt bra idé också, för nu får man lite avskildes.
    Det påminner som de äldre brukar ha, men vaddå? det är mysigt cokså! *fniss* Kör på det du, kram!

    SvaraRadera
  2. Längesen man tittade in, uppdatering!

    SvaraRadera
  3. Va är det jag ser, FÄRG i Fias hus!!!!!

    Ha ha de kanske inte är så dumt iaf då ;)

    Fint blev de tycker jag, tantvarning eller tattarvarning de har väl aldrig hindrat oss förut heller!
    Ha de gott o pyssla om enhandingen nu
    Kramis Milla

    SvaraRadera
  4. Sött med gardinen där. Och tattare och tanter är vi nog allihopa i denna bloggvärld hihi. Iaf enligt "gubbarna".
    Jättefint kök jag ser en skymt av.
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.