torsdag 30 september 2010

Vitt & skavt


Är sprudlande HAPPY!!
Härlig känsla :)









Thursday!
Snart fredag..
Hur skönt känns inte det?
Ledig helg för min del..wiiiihooo.
På lördag kommer vänner över på lunch innan bröllopet.
Det blir myyyyyysigt.

Barnen ska sova med farmor & farfar i stugan..de ska meta..hihi.
Och hunden ÄLSKAR att springa runt där..

Igår tog jag in mitt vita klaffbord. När jag kom över det var det vittvitt.
Men jag har låtit det stå ute på baksidan, så väder o vind har gett riktig patina.
Borstade bara bort all smuts & tog in det.
Det står framför ett fönster i köket.
En enkel silverstake & ett nytt silverfat få stå på..
Vart så vackert.

Där bakom ligger en underbart vacker dörr också..Den blir finare & finare för varje gång jag ser den..
Skavd..lite gråvit.



Nehe hörrni. Nu ska jag bläddra lite i 2 nya tidningar..med mina nya fina naglar.
Älskar nygjorda nails!

Sov så gott.

4 kommentarer:

  1. Ska bli så kuuul och myspysigt att äta lite gott med er och sedan vidare för att se ett vackert höstbröllop, Längtar <3

    SvaraRadera
  2. Hej där va snyggt bordet blev, tokiga vi kan va ibland, vitt ska de va men med den rätta känslan o de kan man ju få när man pinar möblerna ute i regn o rusk :)

    När visar du din bröllopsklänning då?

    Ha de så underbart i morgon, riktigt avis ♥

    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Snyggt med lite skavt, sant! :-)
    Bröllopet, det är alltid så vackert med bröllop.
    Njut av helgen som är kvar.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Gillar ditt bord skarpt!! Snygg patina :-)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.