söndag 3 oktober 2010

Höstbröllop.


Bröllop.

Vilket underbart vackert brudpar.
Solen strålade in genom träden och lyste på paret som stod på berghällen..
Såå fint.

Supergod mat & en massa trevliga människor gjorde kvällen till en höjdare.


Tråkigt var det med mitt öga, som värkte mer & mer under kvällens gång..
Jag fick ögoninflammation för över en vecka sedan & det vill inte ge sig.
Jag har fått penicillin-droppar till ögat, men ändå ger sig inte värken. Det gör ONT.
Tack & lov kleggar det inte fortfarande iaf!!





Är totally in love !
I mina nya pjuck :)



                                                                             See You.


2 kommentarer:

  1. Hej snygga dojjor men hallå vart är bilden på er uppklädda då?
    De ville jag ju se :)
    Ta hand om er, kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Wow vilka pjuxs supersnygga!!!
    Tråkigt med ögat men tur att det inte klegga...se upp bara så det inte blir nåt mera med tanke på linserna!!!
    Tack själv vilket bröllop magiskt som jag säger vädret under cermonin JAAA HELT LOVELY ballongerna mat musik dryck fest JAA SÅÅ LYCKAT!!!
    ..VI ses snart dinnerplans!!

    PUSSAR

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.