söndag 17 oktober 2010

Tavelväggen.



Tummen ur.

Nu har tavelramarna först legat på golvet i evig tid.
Sedan stått lutade lite huller om buller uppepå linneskåpet..
Men NU ÄNTLIGEN sitter de uppe.

Och mitt rådjurshorn vart pricken över i:et om jag får säga mitt :)
(Hihi såklart är det ett rådjurshorn- inte ett renhorn som jag först skrev..haha.)






Söndagen den 17:e oktober!

Strålande sol & friskt i luften..borde städa i trädgården.
Men jag ska leta partysaker!!
På lördag ska vi ha fest på jobbet..tema som vanligt.
Så jag ska ragga kläder..o attiraljer som en galning nu :)

- Det innebär endel loppisbesök denna vecka med ;)


2 kommentarer:

  1. Terese17/10/10

    Fint det blev:) Men är det inte rådjurshorn?;)

    SvaraRadera
  2. ÅHHHH vad fint det blev...och rådjurshorn är det ;) har ett i mina gömmor jag med från förra jaktlivet hihi..

    Nice med party spännande å se temat då!!!

    KRAM vi måste ses SNART!!!

    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.