måndag 18 oktober 2010

Vackert hus


Skönhet!


Halloj, stopp, stanna!!!
Ge mig kameran darling..måste ta kort på det här vackra huset..!


Var bara jag som tyckte det.
Kanske skulle framkalla..göra en tavla?




Ny vecka.

Skit också..min ögoninflammation har kommit tillbaka..nu är jag trött på det här!
Helt plötsligt började det svida i mitt ena öga..knallrött..hem..av med linserna..droppa i droppar.
Hoppas det ger sig..och för att inte tala om hur dyrt det är att köpa nytt smink stup i ett..

Nehepp.
Nu ska jag luta mig tillbaka här i soffan.


2 kommentarer:

  1. Absolut göra en tavla husen är bara såååå ja vad ska jag säga fulsnyggtfint kommer bli en bra tavla!!
    Skit helvete inte gillar vi ögoninflammationen svårt att bli av med säkeligen linserna som orsakar innan ögat blivit vant!!
    Längtar till att få se huset som tavla!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej!! Vilken fin blogg du har, kanonfin tavelvägg på inlägget nedan :)
    Måste fortsätta kolla bland inläggen!
    Kram/Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.