söndag 8 augusti 2010

Obeskrivlig kärlek..






Åren går & även om jag inte glömmer bort..
..så kan jag inte KÄNNA.
Jag kan inte känna era små små fötter mot min rygg om natten.
Jag tvättar inte längre pyjamasar i strl 98.
Jag kan ta fram de små pyjamasarna & blunda..
Och minnas.

Åren går svindlande fort & mitt hjärta brister av bara tanken av att inte längre minnas.
Minnas KÄNSLAN.

Känslan av er, mina älskade barn när ni var små.


När ni kramar mig & säger att ni älskar mig..
När ni säger att jag är så fin..
När ni säger att jag är den bästa mamman..

DÅ vet jag.
Jag kommer alltid minnas känslan..
- ni kommer forfarande med era små fötter om morgonen.
Ni har visserligen inga pyjamasar..
Men nu tvättar jag adiasbrallor i strl 160..
Leopardtights i strl. 134..

Tack för att ni finns mina små (!?) hjärtegryn.



Mamma.

4 kommentarer:

  1. Det vattnas i ögonvrån på mig....fint!

    SvaraRadera
  2. Å, det känns verkligen i hjärtat. :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint skrivet och och sant!!,Känner att jag har tur finns en pyjamas i stl 98 att tvätta än en lite som får plats i knäet....MEN snart är han oxå där STOR...HJÄLP!!!!
    Va gossiga de är på kortet brallisen jisses hihi..
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Fint skrivet och jag säger man har tur att än finns det en pyjamas i stl 98 att tvätta här!!

    De är ljuvligt söta på kortet myspysar!!

    kramar

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.