torsdag 19 augusti 2010

Wonderful

In Love!!


Har ju turen att kunna handla fina saker på mitt jobb.
Bättre kan det väl knappast bli?
Just nu har vi en massa godbitar som GÄRNA skulle få flytta hem till mig..

Dessa ljusstakar är ju hur vackra som helst tillsammans.
Kontrasten. Rufft/romantiskt..LOVE IT!
Den silvriga har säkert stått ute lääääänge. Bortglömd..







Helgen är snart här!
Barnen har ju börjat skolan..
Rutiner börjar falla på plats igen.

Skönt men ändå vemodigt..

Imorgon efter jag "följt" barnen till skolan, blir det en lååååång promenad för mig & doggelito..
Har lite ny musik & jag har en massa i huvudet :)

Jobbar 13-19 imorgon..skön tid.


3 kommentarer:

  1. Jättefina ljusstakar. Härligt med ett sådant jobb :) Själv ser jag smycken varje dag som man ibland vill ha. Hade varit värre om jag jobbat med inredning hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tjena tjejen, ja jättefina ljusstakar. Kan säkert vara jobbigt för plånboken o jobba där, fniss :)

    Ha en skön helg iaf o hälsa småkottarna
    Kramis Camilla

    SvaraRadera
  3. Låter härligt, vad jobbar du med? Second Hand?
    Fin blogg du har, lägger till dig i min lista så jag lätt hittar tillbaks. Tack för din kommentar på min blogg, blir så himla glad!

    Kram Catta

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.