tisdag 10 augusti 2010

Trädgården..

SOLEN kikar fram här ikväll!!!!!
Grannar klipper gräset..luktar grillat..äntligen lite summerfeeling.



Hejsvejs..
Jag har aldrig vart ett big fan av att greja i trädgården!
Någon enstaka kruka här & där & ett ställe för luktärter så är jag nöjd :)

Men nu har jag bestämt mig för att utöka den enda rabatten jag har..eller ja till nästa år då..
Har kikat efter perenner & hittat lite fint.

Vissa av de jag hittade kunde man fröså nu i sept. PÅ PLATS!!!
Blir att klicka hem.




Ikväll blir det grillat. Ska njuta i soffan med en bra film..
Imorgon kl 06 börjar HÅLLIGÅNGET.
Jobbet & tokmycket kunder.

Må väl.

1 kommentar:

  1. Halloj!

    Skrattar när jag läser ditt inlägg....jamen, så är det här hemma oxå. Vi har tagit bort 5 stycken rodedendron ( skit i min stavning ) som vi har haft intill husväggen. Tänkte att det blir nog bäst med grus istället. Alla rabatter vi hade då vi flyttade ut finns inte kvar. Nä, det mesta sitter i krukor nu och är mer lättskött.

    Tack för att du säger till när ni fyller på : ) Det är klart att jag tänker titta in.

    Kramiz Carina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.