måndag 31 maj 2010

I LOVE YOU!


Kungen & Drottningen!

Precis just nu, för 13 år sedan stod en ung kille & en ung tjej på en brygga i solnedgången.
Bryggan vid Sundbyholms slott.
Ringar sattes på fingrarna.
Det var på skolbalen, & vi vart balens kung & drottning :)

Idag stod samma kille & tjej tillsammans med deras dotter & målade huset tillsammans...


Idag är det vår förlovningsdag & på torsdag har vi vart ett par i 15 år!!
Gud så glad jag är att jag har T. Min själsfrände, som kan mig utan & innan..
Som handlar hem tamponger, nagellacksremover, fetaost, tidning utan att jag ber om det..
Som VET när jag behöver det!







Och vad kunde passa bättre idag, än dessa bokstavskort!!
Jag är ju svag för bokstäver & dyl. :)
Och idag, när mamma kom till jobbet fick jag en påse..
Det stod..TILL MITT HJÄRTA, JAG ÄLSKAR DIG.
DU ÄR EN SÅN FIN DOTTER & MAMMA!

Där i låg dessa härliga gamla bokstavskort (hela alfabetet!)& en jättefin vit latteskål!

Åååå vad mitt hjärta skuttade..Jag har den bästa mamman.


Imorgon är det tisdag..vi går in i juni månad. SOMMAR!
Jag är hemma imorgon, så jag hoppas på lite sol..dels kan jag få lite färg kanske, samt måla lite på huset.
Sen behövs det STORSTÄDAS vill jag lova..holy cow så det ser ut!

Må så gott.

1 kommentar:

  1. ÅHHHHHH vännen blir alldeles tårögd helt underbart fint och din mamma helt underbar!!

    kram på dig det är du värd

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar.